Funktionsområder

I Panther Admin er går god kundeservice og automatisering hånd i hånd.

Selvbetjening i Panther Admin

Panther Admin kan konfigureres med selvbetjeningsportal. Portalen giver kunder og medlemmer mulighed for at betjene sig selv døgnet rundt, med det ydelser der stilles til rådighed. Ved at lade medlemmerne administrere selv, slipper kundeservice for at skulle registrerer, da alle registreringer lagres automatisk.

Kontaktdetaljer

  • Ændring af e-mail adresse
  • Ændring af mobiltelefonnummer

Regninger og betaling

  • Se regningshistorik
  • Betal regninger med kort (+ mobilepay)
  • Tilmeld/Frameld til kortbetaling
  • Ændring af kortoplysninger
  • Skift betalingsperiodelængde (måned,kvartal,halvårlig,årlig)
  • Betaling af restance
  • Skift betalingsmetode

TV og streaming

TV kan administreres af medlemmerne selv. Logikken holdes simpel og når en ordre afsluttes, sendes specifikationerne til administrationssystemet, som baseret på tilknyttede processer, ud fra foreningens ønsker sætter processen for skifte igang.

  • Vis TV kanaler i TV pakke
  • Skift TV pakke (op-/ned)
  • Opret Web-TV
  • Automatisk håndtering hvor medlem ikke har, men skal bruge kortlæser og kort
  • Køb ekstra kanaler enkeltvis eller i pakker (baseret på Conax)
  • Køb/bestil Conax kortlæser og kort
  • Køb TV boks

Internet

  • Skifte af Internet abonnement
  • Rediger indstillinger
  • - Router/Bridge/Customer* (Customer frigiver modem, så ændringer foretages i modem GUI)
  • - Rediger Wi-Fi SSID navn og koder
  • Status og overblik
  • - Viser alle tilknyttede enheder og tilhørende signalkvalitet

Andre

  • Købe antivirus licenser

Tilmeldingsportal

  • Opslag på adresse
  • Foretage bestilling af produkter
  • Automatisk oprettelse i Panther system