Om Panther Applications A/S

Panther Applications blev grundlagt i 2000 under navnet Ebisu ApS. Vi har siden udviklet værdifulde løsninger for bredbåndsindustrien.

Panther Applications A/S er specialiseret i software løsninger til bredbåndsindustrien, og har fokus på administrationssystemer, provisionering og logningssystemer.

Vores kunder spænder fra små lokale antenneforeninger til de største nationale tele-leverandører i Danmark og Sverige.

Funktionsområder

Kunde-/Medlemshåndtering

I Panther Admin kan alle medlemsrelaterede arbejdsopgaver, udføres med få klik. Hvert skærmbillede kan begrænses med restriktioner, der modsvarer brugerens rettigheder og arbejdsområde.

Abonnementstyring

I Panther Admin oprettes alle produkter og abonnementer i skabeloner. Når priser og andet skal ændres, er arbejdet derfor begrænset til skabelonen ændinger. Produkter kan begrænses til forskellige kunder-/medlemsgrupper.

DOCSIS Provisionering og overvågning

Panther Admin er stærk til DOCSIS provisionering. Daglige rutiner med modems kan udføres med få kliks. CMTS og modems overvåges automatisk med historisk visning af telemetrisk data, så fejl i anlæg bliver tydelige.

GPON Provisionering og overvågning

Panther Admin er stærk til GPON provisionering. Daglige rutiner med ONTer kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra ONTer er tilgængelige for support.

LAN / Ethernet provisionering og overvågning

Panther Admin er stærk til Ethernet provisionering. Daglige rutiner med provisionering i switch udstyr, kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra switchporte er tilgængelige for support.

Wi-Fi PTMP/PTP Provisionering og overvågning

Panther Admin er stærk til Wi-Fi PTMP provisionering. Daglige rutiner med provisionering af base og station, kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra base og station er tilgængelige for support.

Selvbetjeningsportal

Panther Admins selvbetjening giver medlemmer mulighed for at klare de fleste rutiner selv og efter behov. Processer kan sættes op så opgaver med provisionering og afregning udføres med det samme, eller efter godkendelse.

Debitorafregning

Panther Admin giver mulighed for at afregne debitorer med alle kendte betalingsmetoder, helt eller delvist automatiseret. Der udstøttes rykkerprocedure med opgavestyring ved fx afmontering af filter, samt automatik ved registreret betaling.

Finansbogholderi

Panther Admin integrerer til de fleste større økonomisystemer, men indeholder et simpelt finansbogholderi. Finansbogholderisystemet indholder mulighed for indlæsning af bilag, saldobalance, momsindberetning mm.

Automatisering af forretningsprocesser

De fleste arbejdsopgaver i Panther Admin kan automatiseres. Det betyder høj effektivitet i det daglige arbejde, systematik og orden, samt at mange kan deltage på alle opgaver.